Słownik

Pojęcia, które warto znać

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o treści reklamowej lub inny rodzaj przekazu reklamy. Spam jest wysyłany masowo, do milionów odbiorców, nadawcą są hakerzy,  lub przez rozmaite firmy, chcące w ten sposób osiągnąć zysk. Określenie spam dotyczy również stosowania niewłaściwych i zabronionych technik pozycjonowania strony internetowej. Wykorzystuje się w tym celu słowa kluczowe, które nie są związane z treścią witryny  lub z profilem działalności firmy, która ją posiada. Podobnie spamem jest nadużywanie ilości słów kluczowych. Do niedozwolonych technik pozycjonowania zalicza się również:

  • ukrywanie linków  lub treści pod niewidoczną nie rzucającą się w oczy postacią;
  • zmiana strony na inna w momencie osiągnięcia wysokiej pozycji;
  • przekierowanie użytkownika na inną stronę po pewnym czasie wyświetlania strony docelowej;
  • stosowanie duplicat content, czyli powielanie zawartości strony;
  • tworzenie wielu domen dla witryn o bardzo podobnej zawartości;
  • umieszczanie treści o charakterze spamu w miejscach tj. fora dyskusyjne, profile użytkownika, opinie.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj