Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi na rynku. Do podstawowych rodzajów tej działalności zalicza się transakcje, zapytania ofertowe, podtrzymywanie dalszych kontaktów, obsługa posprzedażowa,  obejmuje zatem wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych na rynku w ramach relacji, które występują między przedsiębiorcami, partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. Obecnie prawie cały sektor transakcji B2B jest realizowany przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Dla skutecznie działającego przedsiębiorstwa konieczne jest zaopatrzenie się w nowoczesne technologie informatyczne, które usprawniają procesy między organizacjami. Digitalizacja i automatyzacja wszystkich kanałów współdziałania między podmiotami gospodarczymi wpływa znacznie na ich efektywność. W ramach B2B wszystkie operacje, choć zachodzą w mniejszej ilości, odznaczają się o wiele wyższą wartością. Dodatkowo usprawnienie ich dzięki wykorzystaniu informatycznych systemów i aplikacji zarządzających procesami w firmie sprzyja ich opłacalności i długoterminowości.

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj