Słownik

Pojęcia, które warto znać

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli dokonali konwersji. Współczynnik konwersji oblicza się  według wzoru: CR = A/C * 100%, przy czym „A” (od ang. actions) oznacza liczbę akcji podjętych przez użytkowników, a „C” (od ang. clicks) liczbę kliknięć w reklamę. Warto wpływać na podniesienie współczynnika konwersji poprzez

  • umieszczanie atrakcyjnych treści o produktach i usługach;
  • analiza wykorzystania przycisków CTA;
  • optymalizacja strony;
  • skrócenie ścieżki sprzedażowej i inne działania pod kątem UX.

Podniesienie współczynnika konwersji przynosi bardzo wymierne korzyści. Cel ten powinien zatem zawierać się w strategii marketingowej, gdyż przede wszystkim związany jest wprost z korzyściami finansowymi i wizerunkowymi.

SEO

SEO(Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe.

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Pliki cookies

Pliki cookies – to dane informatyczne, najczęściej małe pliki tekstowe, które są wysyłane przez przeglądany serwis internetowy do przeglądarki użytkownika. Przy kolejnych odwiedzinach przeglądarka

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj