Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe. Prawidłowe znaczenie SEO odnosi się do optymalizacji strony pod kątem silnika (algorytmów) wyszukiwarki, jednakże przyjęło się również utożsamiać SEO z samym pojęciem pozycjonowania. W rzeczywistości optymalizacja pod kątem SEO jest elementem strategii podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. W ramach SEO wykonuje się szereg działań page-on i page-off. Podłożem do podjęcia jakichkolwiek procesów jest audyt SEO, czyli kontrola i analiza zakresu, w jakim witryna w danej chwili realizuje wytyczne wyszukiwarki oraz sprawdzenie przydatności zastosowanych słów kluczowych. W strategii SEO warto również przeprowadzić optymalizację treści, jak również zweryfikować jej funkcjonowanie pod względem technicznym. SEO uwzględnia również analizę poczynań konkurencji, śledzenie i pozyskiwanie linków. Wszystkie procesy, które przeprowadza się dla uzyskania większej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki warto uzupełnić o inne działania, związane z płatną reklamą (PPC). Optymalizacja jest bardzo długim procesem, wymagającym stałej kontroli i analizy wartości witryny. Uzupełnienie SEO kampanią sponsorowaną zapewni pewien etap uzyskania ruchu na stronie i szybkich zysków. Wówczas SEO wraz z płatną promocją wypracują realizację odpowiedniej strategii marketingi internetowego (SEM) i zapewnią utrzymanie wysokich pozycji.

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj