Słownik

Pojęcia, które warto znać

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub podany link. A zatem landing page ma realizować konkretny cel, najczęściej sprzedażowy, jej konstrukcja i przekaz musi być zatem przygotowana w taki sposób, aby w jak największym stopniu gwarantowała konwersję. Do strony docelowej może prowadzić reklama w postaci linków sponsorowanych Google Ads, dowolnego banera na stronie internetowej, newslettera albo informacji zawartej w mailingu. Aby Landing page skutecznie zapewniała odpowiedni współczynnik konwersji poprzez stymulowanie użytkowników do pożądanego działania ( czytaj: zakupu) powinna spełniać szereg następujących kryteriów:

  • być nakierowana na osiągnięcie jednego, konkretnego celu;
  • posiadać wyeksponowaną tematykę;
  • mieć wyróżniony tytuł i nagłówki;
  • obejmować przejrzyste i zrozumiałe treści;
  • zawierać przyciski call to action (CTA);
  • używać języka korzyści;
  • prezentować estetyczne, nawiązujące do tematyki grafiki;
  • strona powinna być pozbawiona elementów odwracających uwagę
  • zawierać optymalny, nakierowany na pozyskanie informacji formularz, zabezpieczony certyfikatami;
  • posiadać wszystkie cechy dobrze funkcjonującej strony pod względem technicznym.

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

MySQL

MySQL to system open source do zarządzania bazami danych. My SQL powstał w Szwecji w 1995 roku i od tamtej pory zyskał wielką popularność. Docenia się jego uniwersalność, gdyż dostępny jest na

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj