Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą Responsive ads jest odpowiednie dostosowanie jej formatu, rozmiaru i wygląd do udostępnionej na docelowej stronie przestrzeni reklamowej. Reklamy elastyczne dodatkowo są możliwe do wyświetlenia na urządzeniach mobilnych. Są łatwe w konfiguracji, pozwalają na bardzo szybkie uruchomienie kampanii reklamowej. Wystarczy przygotować:

  • obraz: poziom 1200×628 (wymagane rozmiary minimalne: 600×314) lub kwadrat 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 300×300),
  • Logo: poziom 1200×300 (wymagane rozmiary minimalne: 512×128) lub kwadrat: 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 128×128)
  • treść zawierająca  pola tekstowe: krótki nagłówek (25 znaków), długi nagłówek (90 znaków), tekst (90 znaków) oraz nazwę firmy (25 znaków).

Grafika może zawierać 20 % tekstu. Ze względu na skuteczność reklamy internetowej i bardzo duży zasięg Adwords warto korzystać z tej formy kampanii, by w szybki sposób dotrzeć z przekazem do odbiorców.

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj