Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. W tym celu organizacja pozyskuje i przetwarza dane osobowe, przygotowuje oferty sprzedaży usług lub towarów, realizuje proces zamówień i obsługi posprzedażowej. Wszystkie działania o charakterze marketingowym są nakierowane na odbiorcę indywidualnego. Ze względu na ogromną ilość klientów, jaką może obsługiwać przedsiębiorstwo konieczna stała się automatyzacja i informatyzacja większości procesów B2C. Firmy kontaktują się z klientami indywidualnymi wykorzystując do tego kanały elektroniczne: sklepy internetowe, MLM (Multilevel Marketing, czyli sprzedaż wielopoziomowa), aukcje internetowe, komisy internetowe oraz tradycyjne organizując detaliczne punkty sprzedaży towarów lub usług.

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:

...

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj