Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych kategorii np. jak wiek, płeć, język, region, zainteresowania, czy aktywność (także w sieci). Kampania jest osadzona w określonych etapach i terminach. Wykorzystuje się do niej najbardziej opłacalne kanały, które według odpowiednich wskaźników (CPM, CPC, CTR, CR i inn.) przynoszą optymalne korzyści. Obecnie najskuteczniej kampanie reklamowe przeprowadza się w internecie. Do najpopularniejszych narzędzi efektywnej kampanii internetowej zalicza się Google Ads, Facebook Ads, czy Linkedln Ads.  Kampanię reklamową przeprowadza się kolejno według następujących etapów:

  • research ( analiza rynku);
  • określenie grupy docelowej;
  • oszacowanie budżetu;
  • wybór kanałów przekazu;
  • wizualizacja przekazu;
  • stworzenie harmonogramu
  • realizacja kampanii

Okno pop-up

Okno pop-upto tzw wyskakujące okienko, czyli automatyczne wyświetlanie w przeglądarce nowego okna z dodatkowym komunikatem. Najczęstszym obecnie powodem występowania pop upów

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj