Słownik

Pojęcia, które warto znać

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana w oknach przeglądarki zarówno na ekranach komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych, bez uszczerbku na jej rozdzielczości, czy przejrzystości. Strona responsywna zatem posiada jeden adres URL, a jej zawartość jest dopasowana do wielkości i możliwości urządzenia, na którym jest wyświetlana.  Układ i zakres grafiki, czy treści może być  nieco inny, ale charakter strony, tematyka i jej ogólny przekaz pozostają takie same. Nadanie witrynie cechy responsywności jest dziś koniecznością, wielu użytkowników korzysta nawet częściej z Internetu na smartfonie, niż na komputerze stacjonarnym. RWD jest bardzo zatem powiązane z UX, to znaczy dobrze zaprojektowana strona responsywna zapewnia użytkownikom szybki i łatwy dostęp do zawartości witryny, bez względu na rodzaj nośnika Internetu. Użytkownik taki będzie usatysfakcjonowany tą możliwością, będzie zatem wchodzić na stronę częściej i w dowolnej chwili może podejmować różne akcje, prowadzące do konwersji. Ponadto warto dodać, ze responsywność jest jedną z cech, które filtrują roboty, ma więc ona również wpływ na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania.

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj