Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni opis oferty lub firmy, ciekawe treści graficzne oraz linki przekierowujące do strony sprzedażowej. Wiadomość pisana jest językiem korzyści, ma zadanie zachęcić odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji. Mailing reklamowy jest realizowany za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Aby ta forma reklamy była skuteczna, przekaz przesyłany drogą elektroniczną musi być odpowiednio przygotowany i zaadresowany do konkretnej grupy docelowej. Nie może być zbyt nachalny, ani częsty. Przejrzystość i atrakcyjność reklamy pod względem graficznym jest również bardzo istotna. O skuteczności mailingu reklamowego również decyduje fakt, że w większości przypadków dociera on do tych osób, które wyraziły wcześniej tzw. zgodę marketingową na otrzymywanie treści reklamowych. Dzięki temu, że otrzymują informacje wprost przesyłane na skrzynkę mejlową, mają dostęp do aktualnej oferty i wydarzeniach kluczowych ważnych dla adresata mailingu ( firmy).

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj