Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych kategorii np. jak wiek, płeć, język, region, zainteresowania, czy aktywność (także w sieci). Kampania jest osadzona w określonych etapach i terminach. Wykorzystuje się do niej najbardziej opłacalne kanały, które według odpowiednich wskaźników (CPM, CPC, CTR, CR i inn.) przynoszą optymalne korzyści. Obecnie najskuteczniej kampanie reklamowe przeprowadza się w internecie. Do najpopularniejszych narzędzi efektywnej kampanii internetowej zalicza się Google Ads, Facebook Ads, czy Linkedln Ads.  Kampanię reklamową przeprowadza się kolejno według następujących etapów:

  • research ( analiza rynku);
  • określenie grupy docelowej;
  • oszacowanie budżetu;
  • wybór kanałów przekazu;
  • wizualizacja przekazu;
  • stworzenie harmonogramu
  • realizacja kampanii

CDN

CDN to sieć serwerów, która dostarcza treść (content) strony internetowej do użytkowników. Jest zatem pośrednikiem między serwerem głównym, a odbiorcami. Serwery CDN pobierają zatem zasoby z serwera

...

Javascript

Javascript to język programowania, służący do wykonania złożonych funkcji na stronach internetowych, nadających im dodatkowo interaktywności. Skrypt ten aktualizuje HTML i CSS, dokonując zmiany

...

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie(Long Tail SEO) to bardzo obszerny zakres działań skupionych wokół doboru i eksponowania bardzo dużej ilości rozbudowanych fraz kluczowych. Użycie fraz long tail pozwala na

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj