Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów wideo na kanale YouTube. Google Aids powstał w 2000 roku i od tamtej pory jest jednym z najskuteczniejszych systemów reklamowych w Internecie. Według Google należące do nich narzędzie Google Aids pozwala na ustalenie wysokości budżetu kampanii oraz na uzgodnienie jego limitu w danym okresie. Wynika to z faktu, że sam fakt wyświetlenia się reklamy na górze wyszukiwarki nie wiąże się z kosztami, opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia w link przez użytkownika. Kampania Google Aids jest zatem rozliczana poprzez CPC ( Cost Per Click) oraz CPM (Cost Per Mille), które to modele pozwalają podsumować efektywność reklamy oraz jej koszt w przeliczeniu na 1000 użytkowników. Reklamy zaczynają się wyświetlać w wyszukiwarce Google natychmiast po uruchomieniu kampanii, jest to bardzo duża korzyść, chociaż samą efektywność reklamy w postaci konwersji można zweryfikować dopiero po dłuższym czasie. Bardzo istotną zaletą systemu reklamowego Google jest jego wyświetlanie w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Oznacza to, że sam reklamodawca może decydować o tym, któremu z odbiorców wyświetli się reklama, biorąc pod uwagę konkretne słowa kluczowe oraz dokładną lokalizację. Dzięki temu bardzo często można trafić na potencjalnego klienta, który jest już na końcu ścieżki zakupowej. Dodatkowym atutem systemu reklamowego Google jest fakt, że w każdym momencie można włączyć lub wyłączyć kampanię GoogleAds.

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...

CDN

CDN to sieć serwerów, która dostarcza treść (content) strony internetowej do użytkowników. Jest zatem pośrednikiem między serwerem głównym, a odbiorcami. Serwery CDN pobierają zatem zasoby z serwera

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj