Słownik

Pojęcia, które warto znać

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi użytkownikami. Obieg informacji w social mediach jest realizowany poprzez tworzenie i publikowanie różnego rodzaju treści oraz udostępnianie i przekazywanie ich innym użytkownikom portalu. Do najpopularniejszych social media obecnie należą: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube’a, Linkedin i Twitter. Na każdym z nich użytkownik ma możliwość prowadzenia własnego profilu (prywatnego lub firmowego), na którym umieszcza się ciekawe teksty, zdjęcia, filmy video, relacje, czy inne informacje, które mogą być pozytywnie przyjęte przez innych użytkowników tzw obserwujących profil. Social media znacznie już wykroczyły poza zwykłą funkcję komunikacji, stały się bowiem narzędziem do budowania wizerunku firmy (osoby, produktu, usługi) relacji z klientami, a tym samym wspomagają realizację założeń strategii marketingowej. Ze względu na swój ogromny zasięg, jak również możliwości śledzenia i wykorzystania danych personalnych użytkownika, jego preferencji serwisy społecznościowe są idealnym nośnikiem spersonalizowanej reklamy, która dociera do odpowiedniej grupy docelowej. Stały się również płaszczyzną do rozwoju tzw. Influence Marketing (IM), które znacznie przyczynia się do wzrostu sprzedaży i wzmocnienia wizerunku marki.

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj