Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się z:

  • 2 nagłówków - każdy z nich może składać się z 30 znaków, powinny być bardzo atrakcyjne i wzbudzać zainteresowanie. Ważne jest, by nagłówki zawierały odpowiednie frazy kluczowe.
  • tekstu reklamy, pisanego językiem korzyści i składającego się z 80 znaków, tekst powinien zawierać zwroty CTA, które bezpośrednio zachęcą użytkownika do działania
  • adresu URL, który zawiera nazwę domeny oraz  tzw. ścieżkę, składającą się z dwóch pól, w każdym można  wpisać tekst (po 15 znaków) informujący o tym, na jaką stronę przekierowuje link.

Istnieje jeszcze format rozszerzony reklamy tekstowej, składający się z trzech nagłówków, dwóch opisów, adresu URL opartego na 2 alternatywnych „ścieżkach" oraz końcowego adresu URL. W październiku 2021 Google ogłosiło ograniczanie rozszerzonych reklam tekstowych. W ich miejsce od 2022 roku będzie można stosować reklamy elastyczne.

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj