Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mikrodane

Mikrodane Microdata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty wyszukiwarek. Dzięki zastosowaniu mikrodanych można wyświetlać bardziej korzystne z punktu widzenia użytkowników opisy rozszerzone. Język HTML nie definiuje takich szczegółów, natomiast dodanie mikrodanych pozwala na umieszczenie informacji np. o cechach produktu, cenie, osobie, czy wydarzeniach. Przy definiowaniu przy pomocy mikrodanych musimy zastosować specjalny słownik, zawierający ujednoliconą semantykę – dostępny jest na: www.schema.org. Zastosowanie znaczników strukturalnych wpływa na pozycjonowanie, gdyż wyszukiwanie produktów ze stron wykorzystujących takie mikrodane jest o wiele bardziej atrakcyjne. Wyszukiwarka bowiem wyświetla użytkownikom pełne informacje, zawierające nie tylko opis produktu lub usługi, ale również zdjęcie, cenę, czy dostępność. Najbardziej  korzystne jest stosowanie danych strukturalnych na stronach zawierających:

  • wizytówki firm,
  • opisy produktów, usług,
  • prezentacje aplikacji,
  • artykuły o filmach, wydarzeniach/koncertach,
  • prezentacji osób,
  • opinie i recenzje,
  • treści o muzyce,
  • przepisy kulinarne.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj