Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami wpisywanymi przez użytkowników w wyszukiwarkę. Frazy kluczowe ze względu na pozycjonowanie możemy podzielić na frazy główne oraz frazy pomocnicze. Inny podział to rozróżnienie fraz krótkich oraz fraz długiego ogona. Prawidłowy dobór fraz kluczowych jest kluczowy dla osiągnięcia dobrego efektu w procesie pozycjonowania. Należy dogłębnie przeanalizować frazy stosowane na stronach konkurencyjnych oraz średnią liczbę wyszukiwania danej frazy w ciągu ostatniego miesiąca. Słowa kluczowe, które są najpopularniejsze, tym samym stwarzają największe wyzwanie dla pozycjonowania. Dlatego ważne jest konsekwentne i kompletne stosowanie SEO, by strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach. Jednym z podstawowych wymogów takiego działania będzie jest umieszczanie słów kluczowych w najbardziej widocznych miejscach tj.: tytuł, opis oraz nagłówek. W treści umieszczanej na stronie internetowej słowa kluczowe powinny być umieszczane, ale w niewielkiej ilości, ich celem jest przede wszystkim wyrażenie tematyki strony. Nadmierna ilość fraz kluczowych może spowodować nałożenie przez Google filtrów na witrynę, które znacznie obniżą jej widoczność w wyszukiwarce. Narzędziem do bezpłatnego wyszukiwania fraz kluczowych jest serwis  Answear the Public oraz  Google Trends.

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj